Bestuur Buurtvereniging Schuttersplein

Voorzitter – Ralf Hoedemaker

“Ik ben Ralf Hoedemaker (42 jaar) en samen met mijn vriendin Sandra en onze 4 kinderen woonachtig in de Wenckebachstraat in Oud Geleen.

Ben werkzaam bij Cicero Zorggroep, waar ik ook in het bestuur zit van de personeelsvereniging en diverse uitstapjes en activiteiten verzorg voor onze medewerkers.

Tevens ben ik lid van Zvv Awt Gelaen 3, jeugdtrainer bij FC Geleen Zuid en secretaris  van De Awtprinse van Vv de Uule.

Ik ben geboren en getogen op het Schuttersplein, dus Buurtvereniging Schuttersplein is me met de paplepel ingegoten.

Met mijn enthousiasme en energie hoop ik de buurtvereniging weer tot een bloeiende vereniging in Oud Geleen kan maken.”

Penningmeester – Wil Driessen

“Wil Driessen (62 jaar) en werkzaam bij APG in Heerlen in de pensioenadministratie van diverse fondsen.

Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en 2 kleinkinderen.

Ik ga de rol van penningmeester invullen in het bestuur en vind dat de doelstellingen van de buurtvereniging, het versterken van verbinding en saamhorigheid ook na de corona tijd weer volledig gaat invullen, met activiteiten voor iedereen en voor iedere leeftijd de nodige aandacht.”

Penningmeester –Kay van der Salm

Voorstel info volgt spoedig.

Secretaris – Bram Steenland

“Mijn naam is Bram Steenland (33 jaar) en geboren en getogen in Geleen. Sinds 1,5 jaar woon ik met mijn vrouw Dionne en mijn dochters Roos (5) en Noor (2) in de Pastoor Vonckenstraat.

Ik ben werkzaam bij Boels Rental, en in mijn vrije tijd sport ik graag, rijd ik motor of klus ik in en om het huis.

Toen wij hier kwamen wonen, hebben wij ons direct lid gemaakt van de buurtvereniging vanwege de leuke activiteiten die georganiseerd werden.

Nu wil ik samen met de andere bestuursleden een actieve bijdrage leveren aan een levendige vereniging voor jong en oud.”

Bestuurslid – Debbie Dohmen-Ickenroth

“Mijn naam is Debbie Dohmen- Ickenroth (33 jaar) en woon sinds 2019 in de Eindstraat.
Heb 2 bonus kinderen, een meisje van 11 jaar en een jongetje van 8 jaar.
Verder ben ik werkzaam in de zorg.“

Bestuurslid – Inge Hendriks

“Mijn naam is Inge Hendriks (31 jaar).

Vanaf mijn geboorte woon ik in “Awt Gelaen”.

Samen met mijn partner Glenn, dochter Juna  (3) & onze border collie Pepper wonen wij in de Sluisbeek.

Ik ben werkzaam als doktersassistente in Sittard. Mijn hobby’s zijn samen zijn met vriendinnen, leuke dingen doen met mijn gezin & actief zijn in het Awt Gelaense.

Hiermee hoop ik ook voor vers bloed te zorgen in de buurtvereniging en kijk ik ernaar uit om met het huidige bestuur leuke activiteiten te organiseren.”

Bestuurslid – Thom van Kan

Voorstel info volgt spoedig.