Benieuwd naar onze sponsorpakketten of naar de mogelijkheden om samen te werken?
Stuur dan een mail naar info@buurtverenigingschuttersplein.nl

Sponsor brief jubileumfeest 2024

Beste lezer,

Zoals U wellicht weet bestaat buurtverenging Schuttersplein dit jaar 50 jaar. Al een halve eeuwzet de vereniging zich in voor de saamhorigheid in de buurt en organiseert activiteiten voor jong en oud. Dit 50-jarig jubileum willen wij op 18 mei 2024 groots vieren.

Dit jubileumfeest zal plaatsvinden in de Boew, waar wij voor jong en oud een mooie dag in pettohebben. Voor de leden en sponsoren verzorgen wij een lekker buffet onder muzikale begeleiding van lokale artiesten. Op de feestavond verzorgt een DJ de muziek en zullen enkele bekende artiesten zorgen voor de benodigde feeststemming.

Om dit jubileumfeest te organiseren, maar zeer zeker ook de activiteiten die wij door het jaar heen organiseren voor onze leden uit de buurt, hebben wij financiële middelen nodig.

Daarom willen wij gedurende deze dag en tijdens bovengenoemde activiteiten reclameboodschappen tonen op de beeldschermen op locatie.

We hebben voor deze sponsoring de volgende pakketten samengesteld:

o U of uw bedrijf komt op onze beamerpresentatie tijdens ons jubileumfeest.

€50,-

o U of uw bedrijf komt op onze beamerpresentatie tijdens ons jubileumfeest
en onze overige activiteiten zoals de drukbezochte pubquiz en kienavonden.

U of uw bedrijf komt op onze website.

U krijgt tevens op de dag van het feest een brunch voor 2 personen aangeboden.

€125,-

o U of uw bedrijf komt op onze beamerpresentatie tijdens ons jubileumfeest
en onze overige activiteiten zoals de drukbezochte pubquiz en kienavonden.

U krijgt tevens op de dag van het feest eenbrunch voor 4 personen aangeboden.

U of uw bedrijf komt op onze website.

U of uw bedrijf zal bekend worden gemaakt middels een facebookbericht op de pagina van de buurtvereniging.

In onderling overleg zijn er meer opties mogelijk.

Vanaf 250,-

Uw boodschap zal naamsbekendheid genereren en de gunfactor ten goede komen. In de komende weken zal een bestuurslid contact met u opnemen.Wanneer U al vragen heeft neem dan contact op met een van de leden van het dagelijks bestuur:

Contactadres:
Bram Steenland​ 06-41608624info@buurtverenigingschuttersplein.nl

Voor uw bereidheid om ons financieel te ondersteunen willen wij U alvast hartelijk danken.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van de buurtvereniging,

Ralf Hoedemaker
Wil Driessen