Foto pagina

Hier zullen foto's geplaats worden van de activiteiten die hebben plaats gevonden. Hier in proberen we rekening te houden met de wensen rondom de privacy.

Burendag 28 september 2019

Bedankt dat jullie er waren!

Het was een super leuke dag vandaag.

Het begon gelukkig droog. De kinderen op het springkussen. De eerste kwamen rond 11 uur binnen. Daarna werden de auto's ingeschreven en kreeg iedereen 1 voor 1 duidelijke instructies van Jos inclusief een route beschrijving en daarnaast nog een lijst met 22 vragen. Waaronder de vraag. Welke bekende wieler familie komt er uit Scheulder? En laat daar nou net 1 van in een café aan te treffen. Bedankt Sanne Wolfs voor de foto. Daarna konden de auto's om hun beurt vertrekken

Er volgde nog een tussenstop bij café 't voshoes met een drankje en wat hartigs.

Rond 16:00u stond de popcorn te poffen en kwamen de eerste binnen druppelen.
Enrico Houtoven pizza begon de houtoven op te stoken voor de eerste pizza's en kon ieder genieten van een drankje.

Om 18:00u was de prijsuitreiking. Er was een gedeelde 3e plaats voor Mike en Ceriel samen met fam. Van Uden.
Daarna kwam Kelly trots de 2e prijs ophalen voor familie Dohmen-feron. En de 1ste plaats was voor fam. Frenken.
Gefeliciteerd! 🎉

We genoten na met nog heerlijke pizza's en een drankje en konden zo nog wat bijkletsen.

Bedankt dat jullie erbij waren!!

Paaskienen 16 april 2019

Een leuke gezellige avond, met een goede opkomst. We hadden wat puntjes veranderd zoals de plaats van de kaartverkoop zodat de mensen eerst een plekje kunnen zoeken en daarna kaarten en bonnen konden kopen.

De Bingo hebben we niet meer gedaan. En we deden 1, 2 rijtjes en dan volle kaart. Dit liep wat soepeler.

Zien we jullie volgende keer weer?

Paasactivteit 14 april 2019

We hadden enorm geboft met het weer. Tijdens de voorbereidingen was het nog spannend. Maar vanaf dat de eerste leden de speeltuin opkwamen was het gelukkig droog alleen wat fris.

De kinderen gingen met de paashaas de eitjes zoeken en konden zich binnen laten schminken. De volwassenen konden ondertussen genieten van een kopje koffie of thee en een plakje cake.

We vonden het erg leuk om te organiseren!

Kerskienen 2018

Sinterklaas viering 2018