Foto pagina

Hier zullen foto's geplaats worden van de activiteiten die hebben plaats gevonden. Hier in proberen we rekening te houden met de wensen rondom de privacy.

St Maarten 11 november 2019

We zijn de avond gestart op het Schuttersplein. Er was al een hele mooie opkomst tegen 17:45u. We begonnen snel met het nagaan van de inschrijvingen en uitdelen van de penningen.

Toen dat gebeurd was kon de lampionnentocht beginnen onder leiding van Fred die ondersteunde bij de oversteek plaatsen. We liepen langs de Driesprong door de haesselderstraat.

Op het brouwesplein stond het vw busje gestald met Josien en Marjo die daar het snoep uitdeelden aan de kinderen in ruil voor hun penning.

Toen door via de marcelienstraat, over de pastoor Vonckenstraat de hoek om de norbetijnenstraat in. De van itersonstraat nog op gelopen om zo bij de Boew aan te komen.

Daar stonden de vuurkorven te branden en kon iedereen naar binnen de hal in van de Boew (het regende totdat we begonnen met lopen 😁)

Daar stond onze Martinus (Frank) klaar onder leiding van het geluid van Yur (en Esther) voor het verhaal te vertellen over St Maarten. Die onze arme man Cyriel een stuk mantel gaf. Alle kinderen zaten aandachtig te luisteren.

Daarna kon iedereen genieten van warme chocomelk, koffie en Ranja met speculaas.

We hopen dat iedereen daarna nog zelf St Maarten heeft kunnen lopen! 😁 Bedankt voor jullie komst

Op Facebook hebben we het filmpje geplaatst van het st Maarten verhaal.

Burendag 28 september 2019

Bedankt dat jullie er waren!

Het was een super leuke dag vandaag.

Het begon gelukkig droog. De kinderen op het springkussen. De eerste kwamen rond 11 uur binnen. Daarna werden de auto's ingeschreven en kreeg iedereen 1 voor 1 duidelijke instructies van Jos inclusief een route beschrijving en daarnaast nog een lijst met 22 vragen. Waaronder de vraag. Welke bekende wieler familie komt er uit Scheulder? En laat daar nou net 1 van in een café aan te treffen. Bedankt Sanne Wolfs voor de foto. Daarna konden de auto's om hun beurt vertrekken

Er volgde nog een tussenstop bij café 't voshoes met een drankje en wat hartigs.

Rond 16:00u stond de popcorn te poffen en kwamen de eerste binnen druppelen.
Enrico Houtoven pizza begon de houtoven op te stoken voor de eerste pizza's en kon ieder genieten van een drankje.

Om 18:00u was de prijsuitreiking. Er was een gedeelde 3e plaats voor Mike en Ceriel samen met fam. Van Uden.
Daarna kwam Kelly trots de 2e prijs ophalen voor familie Dohmen-feron. En de 1ste plaats was voor fam. Frenken.
Gefeliciteerd! 🎉

We genoten na met nog heerlijke pizza's en een drankje en konden zo nog wat bijkletsen.

Bedankt dat jullie erbij waren!!

Paaskienen 16 april 2019

Een leuke gezellige avond, met een goede opkomst. We hadden wat puntjes veranderd zoals de plaats van de kaartverkoop zodat de mensen eerst een plekje kunnen zoeken en daarna kaarten en bonnen konden kopen.

De Bingo hebben we niet meer gedaan. En we deden 1, 2 rijtjes en dan volle kaart. Dit liep wat soepeler.

Zien we jullie volgende keer weer?

Paasactivteit 14 april 2019

We hadden enorm geboft met het weer. Tijdens de voorbereidingen was het nog spannend. Maar vanaf dat de eerste leden de speeltuin opkwamen was het gelukkig droog alleen wat fris.

De kinderen gingen met de paashaas de eitjes zoeken en konden zich binnen laten schminken. De volwassenen konden ondertussen genieten van een kopje koffie of thee en een plakje cake.

We vonden het erg leuk om te organiseren!

Kerskienen 2018

Sinterklaas viering 2018